Szacunek i uznanie

Szacunek i uznanie 2018-05-19T22:18:19+00:00

Jedną z naszych podstawowych zasad jest szacunek. Do wszystkich. Do Ciebie, do Klientów, do naszych kontrahentów. Do każdego.

I tego samego oczekujemy od Ciebie. Od prostego „dzień dobry” na początek dnia (bez względu na to, czy witasz się z osobami, z którymi pracujesz, z klientem – który dzwoni gdy akurat pijesz kawę, czy dłużnikiem – który po raz kolejny wykrzykuje, że nie zapłaci i już), poprzez „już zrobione”, aż po „chciałbym prosić o…”.

W zamian będziemy traktować Cię z szacunkiem i poważnie. Powiemy Ci, jak jest. Co robimy i dlaczego. Mogą zdarzyć się okresy, w których będzie trudno i ciężko. Czasem może być nerwowo lub trzeba będzie zrobić coś na wczoraj. Tak to już jest w biznesie. Najważniejsze jednak jest to, by był między nami obustronny szacunek. Bo dzięki temu zawsze można się dogadać i znaleźć wyjście z nawet najbardziej skomplikowanej sytuacji.

Jeśli Cię zatrudnimy, to dlatego, że jesteś specjalistą – znasz się na tym, czym się zajmujesz i masz wiedzę, która wynika z Twoich doświadczeń. Będziemy więc pytać Cię o opinie. I będziemy się z nimi liczyć. I szanować Twoje zdanie.

Każdego dnia będziesz mógł dokładać swoją cegiełkę do tego, w jakim kierunku i jak szybko będzie się rozwijała firma. Bo firma, to nie tylko procedury, procesy i transakcje. Firma to przede wszystkim ludzie, którzy ją tworzą – a zatem suma ich wiedzy, doświadczeń, zaangażowania, osobowości, potencjału, celów, wyzwań i aspiracji.

Zależy nam na tym, by w naszym zespole pracowali ludzie fajni, ale także godni zaufania. Ludzie, którzy biorą odpowiedzialność za swoje decyzje i działania oraz przykładają się do tego, co robią. Będziesz wiedział, które zadania wykonujesz dobrze, a w których będziesz musiał się poprawić. Jeśli zrobisz coś doskonale – pochwalimy Cię. Jeśli wybitnie – nagrodzimy. A jeśli zdarzy Ci się popełnić błąd, bez ogródek Ci o tym powiemy. Licząc, że następnym razem zrobisz to dobrze. Każdy ma prawo do pomyłek. Ważne, by wyciągać wnioski i uczyć się na swoich błędach.

Najważniejsze, byśmy pamiętali, że wszyscy gramy do tej samej bramki.

Zupełnie przy okazji – liczymy też na to, że jeśli będzie Ci się z nami dobrze pracowało, również nam o tym powiesz 🙂 Po prostu.

 


 

Szacunek i uznanie